Assalam dan salam sejahtera. Kami dijemput oleh kereta sewa.


Book Century Langkasuka Resort Langkawi Instant Confirmation And A Best Rate Modern Bedroom Hotel Hotels Room

Mukim Padang Matsirat 07100 LangkawiKedah Padang Masirat.

Bilik sewa area padang matsirat. Kami sewa Myvi selama 5 hari. AIRPORT HOMESTAY juga menyediakan perkhidmatan bilik sewa harian yang selesa dan berhawa dingin. Homestay Pantai cenang adalah menjadi pilihan utama setiap pengunjung ke Langkawi.

Kadar bilik sering berubah. Harga Sebuah Rumah RM2xxxx. DAERAH NAMA KAWASAN.

Kuala Teriang Padang Matsirat We also provide car rental services. Lokasi Padang Matsirat 5 min ke airport Sewa serendah rm250bulan shj ada pengurangan sepanjang PKP ni. Tanah bahagian Padang Matsirat Langkawi.

Dapatkan Homestay Langkawi 5 bilik tidur dan 5 bilik air di Airport Langkawi Padang Matsirat pastinya amat murah dan selesa untuk percutian keluarga anda ke Pulau Lagenda Langkawi ini. 5 minit dari airport. Kampung Bukit Nau Jalan Padang Matsirat 07100 Langkawi.

Ke padang matsirat 11minit drive. Jadi sila callsms kami untuk membuat tempahan segera. 0175492102-Kereta Sewa Langkawi 930am.

House - For Rent. Anda ingin mencari tukang yang berpengalaman. Homestay ini beralamat di No 41 Bukit Nau Jalan Lapangan Terbang Padang Mat SiratBulatan Airport 07100.

Padang Lalang Mukim Ayer Hangat Langkawi Kedah. Melalui pakej ini percutian anda semua akan menjadi mudah dan selesa kerana kereta tidak perlu sewa orang lain. Sewa Villa di Langkawi Airport Sewa Harian Sewa Bulanan Sewa Tahunan Bisa Dicicil Banyak Promo Tersedia Pembayaran Transfer Layanan 24 Jam Pilihan Lengkap di Travelio.

AIRPORT HOMESTAY berhampiran round about Lebuhraya Padang Matsirat dan berhampiran 3 buah restoran yang sentiasa beroperasi hingga larut malam. Kereta Sewa Langkawi Murah 20202021 Airport Padang Matsirat Kasi Jadi u2013 Deals you love people you trust 2003 NISSAN SERENA 20AT - Genius Outlook 2003 NISSAN SERENA 20AT - Genius Outlook Sewa Kereta Langkawi - Posts Facebook Bilik Sewa Langkawi dan Parit Buntar Padang Matsirat Langkawi 2021 Weststar Maxus - 24Hrs Breakdown Service. Ada 3 bilik tidur beserta bilik air didalam bilik Ruangan Dapur kelengkapan dapurgasdapur gaskualiperiuk peti ais pembakar roti mesin basuh dll Ruang Tamu TV Set Sofa TM Wifi.

Tambahan lagi dengan mata yang sakit. Setiap unit ada 3 bilik tidur dan 2 bilik air. Basrim Homestay menyediakan pakej 2 dalam 1 iaitu kemudahan Homestay dan Kenderaan.

Scroll Down For Articles Al Falah Homestay Padang Matsirat Lokasi. 1700 likes 1 talking about this 1 was here. Bilik Sewa Langkawi dan Parit Buntar Langkawi Malaysia.

Kami juga boleh menyediakan kenderaan untuk disewa semasa penginapan pelancong dengan harga berpatutan. Rumah Sewa di Langkawi - Padang Wahid Kedawang Sebelah Airport Bulanan RM 500 Kemasukan - 15 Disember 2020 2 bilik tidur 1 bilik air mozek tersedia api dan air 1 Lokasi - Padang wahid. Tanah dan rumah sewa utk dijual Tanah 11400kps rumah sewa 4 pintu 2bilik masih lagi di sewa.

Setiap bilik ada 3 katil queen. Teratai homestay padang matsirat langkawi. December 24 2020.

Tempah dulu bayar kemudian. RM 50 sahaja sehari. Bilik sewa bulanan utk Perempuan shj.

15 minit dari pantai Chenang. SAIZ BILIK 20 x 17sqft BILIK BESAR WOOO MAKSIMUM SEHINGGA 5 ORANG EXTRA TOTO kami sediakan Location. Setiap bilik tidur mempunyai bilik Air.

Kadar ini hanya untuk rujukan sahaja. 3528 per night for entire home Holiday Price. Saya dapat memudahkan percutian anda dengan menawarkan prkhidmatan kereta sewa di Langkawi.

Pantai Cenang merupakan kawasan tumpuan pelancong yang sentiasa meriah sepanjang tahun. Rumah Teres Baru untuk disewa area KUAH Langkawi. Jadi tunggu apa lagi.

- 3 bilik 10x10 kaki - 2 bilik air - 1 ruang dapur - 1 ruang tamu. Pakej yang ditawarkan oleh Basrim Homestay sangat murah dan berbaloi. Hanya Perempuan bujang shj.

Homestay ini boleh mencukupi sehingga 12 orang jika saya menyediakan tilam tambahan atou toto tambahan. Suasana Kampung dan jauh dr hiruk pikuk. Address no 1 bagunan amz 07000 Padang Masirat Kedah Malaysia.

HOMESTAY 4 BILIK DI LANGKAWI TEPA SCENERY GUEST HOUSE. 20 minit ke pekan Kuah Jetty. Homestay Pantai Cenang kami terletak berhampiran dengan kawasan pantai dan terdiri daripada 2 bilik homestay 3 bilik homestay mahupun 4 bilik homestay untuk pilihan anda.

Sewa Apartemen di Padang Matsirat Sewa Harian Sewa Bulanan Sewa Tahunan Bisa Dicicil Banyak Promo Tersedia Pembayaran Transfer Layanan 24 Jam Pilihan Lengkap di Travelio. Penginapan di area Padang Matsirat berdekatan dengan Airport. Ke airport 11mnit drive Ke pantai cenang 15minit drive Makam mahsuri 8mnit.

Homestay terletak di area Padang Matsirat berdekatan dengan Beras Terbakar dan juga Pisang Handicraft Langkawi. Homestay Langkawi 5 Bilik Airport Padang Matsirat. Permata Langkawi Homestay Beranda Facebook Be the first to know and let us send you an email when Teratai Homestay Padang Matsirat Langkawi posts news and promotions.

Perkhidmatan bilik sewa dan rumah sewa di Pulau Langkawi. 1000 1230 pm. RUMAH SEWA DUA BILIK Lokasi.

Md Saad 019-5785213 019-5102243. -kawasan Bukit Kemboja Ulu Melaka Padang Matsirat -3 bilik tidur. Murah sahaja kereta sewa di sini.

Sewa Kereta Pandu Sendiri di Pulau Langkawi. Harga bermula serendah RM50sehari. Jika anda ingin mendirikan rumah atau homestay atau bilik sewa di Langkawi.

Sarapan area Padang Matsirat. Bil apiair ditanggung pemilik. Sewa RM250 setiap rumah sebulan total.

Homestay 4 Bilik di Area Kuah 2 tingkat Kenderaan yg bersesuaian. TQ Maklumat Lanjut boleh hubungi nombor dibawah. Kami juga ada sedia kan perkhidmatan kereta sewa dan island hopping.

1546 likes 418 were here. Rumah dan Bilik Sewa di Langkawi.


Mai Kot Ni Kereta Sewa Langkawi Di Jeti Kuah Toyota Vellfir Toyota